Insikter

jag har som insett att man inte kommer att få uppleva dagen en gång till...såklart är det en sak jag alltid vetat men...så kan jag sitta och tänka att jag saknar människor jag träffat och saknar saker jag gjort och perioder i mitt liv jag inser att ajg aldrig kommer få uppleva igen,det är inte det att jag inte trivs med det jag har för jag skulle inte byta det mot något i hela världen, men ändå...
tänk om man fick göra om allt igen?skulle du göra det annorlunda?
jag vet inte om jag hade gjort det,för jag är tacksam och hoppas att ajg lärt mej nått av alla dagar man har gått igenom och alla perioder och alla saker man gjort på både gott och ont...
ikväll saknar jag alla kompisar och alla människor jag mött och alla saker vi gjort tillsammans...
är ledsen för att vännskap rinner ut i sanden...
men är glad för ny vänskap och vetskapen om att det finns en och annan gammal vän som nog står vid min sida även om jag inte alltid vet det eller ser dem,på samma sätt som jag inte lämnar vissa personers sida heller...och jag hoppas dem vet det...
att jag inte försvunnit även omd et kan verka så ibland...
men åter till nuet så tackar jag för allt jag har och allt roligt jag kommer få ha...

så det jag saknar:
Från förr: Boden med allt som där till hör...
Från nu: Min älskade,go och glad...
Från snart: Bastu,melonlikör,Molly och skitsnack...

   

Kommentarer
Postat av: Lina

Åååh vad kul att du har börjat blogga. :)

2009-03-21 @ 09:42:51
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/
Postat av: Nathalie "Sälet" LoveMee

jag skulle skriva en kommentar här om saknad, men jag spårade ut. till slut prata jag om att störta regeringen så det blev ett blog inlägg iallafall. Men det var menat som en kommentar först. >.< Jag är lite underlig, byter ämne lite random sådär >.<

2009-03-24 @ 13:24:29
URL: http://lovemee.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0