idag börjar veckan...

Idag börjar min vecka,för jag var ledig 1 dag och det var igår....och nu jobbar jag lördag,söndag,måndag,tisdag,onsdag,torsdag,fredag,lördag,söndag!
men det blir skönt med lite cash nästa månad...fick så dålig lön denna månad...
idag ska jobbar jag 7.30-14 och det är ju rätt ok...zacke åker till gävle idag för o jobba lite så svärmor är här med ylva-li...
igår var mamma förbi,hon hade köpt ett nytt galonställ åt ylvisen och nya allvädersstövlar och lite sånt smått och gott...
hon är snäll hon...

känner mej mongo och fel,har som ingen tid o ta hand om mej själv,man bara förfaller...
usch,man ser säkert 10 år äldre ut an vad man än och man har inte köpt kläder eller smink på 100 år...
men men så är livet...

måste ju berätta att den beryktade bastufesten hoss Molly vart av förra helgen...
fin fint var det,melonlikör,mr vain,cocco jambo,sprit,öl,vin,bastu och skare.=)
skoterspåret är halt när man ska gå där i morgonrock kl 3 på morgonen,med en ficklampa som inte kan hållas still utan mer agerar stroboskop...
det är så man får känna att man lever=)
men kul var det=)
tack Molly!

har ett par bilder passande här egentligen men jag tror Molly spöar mej då=)
så av respekt för Mollys överlägsna styrka och förmåga att avviska mej från hennes frittes så lägger jag inte upp nå bilder i detta inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0