Fånga dagen...Why?

Kan ju inte börja  sacka efter i bloggandet redan nu va?
Dagen har spenderats på följande vis.
tydligen måste man inte ens kliva upp för att dagen ska börja...den bara börjar utav sig själv...
upp,frukost,påklädning av envis 2 åring,gråt o bök och mys...
gick iväg till dagis enbart för att mötas av bittra såkallade pedagoger som inte har ett uns pedagogik  i kroppen...suck...
MollyBloom kom och räddade mej med forden som den finniga foooord ägare med bakvänd keps hon egentligen är och förgyllde min dag med ett besök på stan,kupan,coop,och exotics lunchbuffé.så som livet ska vara när det är som bäst.
hämta på dagis,låta ungarna leka medans vi flottade oss smörgåstårta och te=)
bada,lägga och sen se lite film med min fina,envisa,tjuriga,älskade sambo....ett stort glas julmust här på vårkanten och snart sovdax.
herregud,kan en dag verkligen vara så lång och innehålla så lite vettiga grejjor...
glömde att jag glömde bort min fina mamma som ville ha sjuss till stan också,stackarn...arg som ett bi var hon...sött...

undra vad för snygg bild man ska lägga upp på sig själv idag då som speglar denna dag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0